понеделник, януари 22, 2007

В края на една дълга седмица...

Както всяка неделя,така и днес е време да си отпочина от изминалата седмица. Която не беше никак лека.
Да започнем с училище. На няколко пъти се наложи да си крия бележника,за да не ми нанасят някоя и друга оценка. И защо това? За да мога да изненадам скъп за мен човек... Който може да чете това и да се сети,че говоря за него... За това няма да споменавам имена...
Та относно училище общо взето изминалата седмица беше много успешна. Дори има възможност да изпълня още едно обещание,но за него почти нищо не е сигурно...
Относно настроенито ми... През 5 от седемте дни бях в много лошо настроение...
А да не говорим,че много планове се провалиха...
Особено относно срядата. Бях планувала да не се прибирам преди 9 например,дори родителите ми бяха позволили.. А то какво се оказа? Не съм излизала дори за 5 минути... А,да,мръднах до кабинките,за да врътна един телефон. И за какво? За да разбера,че досаждам. Няма да споменавам и това колко приянтно ми стана,че само двама се сетиха за мен...
А не трябваше да е така..
Но всичко това е минало. Просто реших да драсна едно кратко постче,колкото блогчето да не завъжда паяци. Защото много мразя да чистя.
И ще спра да тук,за да подремна. Все пак,чака ме една още по-дълга седмица,от която зависят много неща. Много цели ще бъдат постигнати или прецакани...
Но всичко това от утре. Сега казвам на всички,които продължават да четат това тук :
Приятна седмица на всички !

Няма коментари: