неделя, януари 07, 2007

Още един изминал ден....

Аз отново си нямам занимание и реших да драсна нещо ^^
В интерес на истината деня мина много барзо.... При положение,че си легнах чак някъде към 7.30 сутринта... След това брат ми ме събуди към 11 да ходим да вземем клавиатура и мишка за имения му ден....
Остатъка от деня премина вкъщи. Първоначално ми се беше отворила много работа и общо взето зе мъчех да успея да свърша всичко... От натовареността компютъра трябваше да го рестартирам цели 3 пъти...
Най - накрая отново се озовах в най-неприятната за мене позиция - да скучая. Добре че се намери с кой да завържа няколко приказки... Няма да споменавам име,той си знае,но само ще кажа,че този човек винаги знае как да те разсмее. Може да си на ръба на агонията, да се скъсваш от рев,но той винаги знае какво и как да каже,за да забравиш за всичко... За което винаги ще съм му безкрайно благодарна {}
След няколко часа трябваше да изтърпя най-нахалното лапе,което може да си представите.... Със самото влизане започна с притенцийте : ,,Ама аз съм гостенка,дай ми малко да седна на компютъра" или ,,Дай ми малко от шоколада си,все пак съм ти нагости"... Че кой е кара да идва... Добре,че отвреме на време мръдваше нанякъде,за да ме разсеят и да я издържа... Това лапе може да те докара до края на нервичките ^^
Най-накрая към 1.30 се прибраха у тях си и ме оставиха да си изям сладките на спокойствие ^^
Сега си седя тука и размишлявам над всичките си грешки,които съм допуснала .... За хората, който, макар и несъзнателно, съм наранявала или обиждала...
Извинявам се на всички,които съм обиждала,лъгала или наранявала по някакъв начин
Мисля тук да сложа края на писането за днес,за да мога да отделя и малко време за сън,защото ми предстои последния ден от ваканцията,а се очертава да бъде наистина много натоварен.

Написано с много нежни чувства за всички,които продължават да ми четат писанията

3 коментара:

zory каза...

я тони, ама ти пишеш ^^
изостанала съмммммм

НЕ СИ ДАВАЙ ШОКОЛАДА НА НИКОЙ ЕЙ!!!!!

Lil' Dancin' Girl каза...

Kakто каза Зори не си давай шокалада на някви лапенца.На това ли съм те учила?! ^^

Bgicechick каза...

Аз шоколада си го споделям само с много близки хора ^^
Нали така,Зори :Р