сряда, декември 27, 2006

До какви мисли ни навежда един филм....

Ето че доживяхме и нов пост :Р
Преди малко изгледах едно филмче,което много отдавна Хриси и Зори ми го бяха похвалили... Казва се ,,Дяволът носи Прада". Мислех си,че ще се разказва за някаква зла тъща,която обича да изглежда елегантно и се опитва да вгорчи живота на жената на сина си... Забравих каква се пада по родствена линия ^^
Всъщност филмчето се оказа много интересно наистина. Нямаше почти нищо общо с моята представа... Трябва да призная,че отдавна филм не ме беше впечетлявал до такава степен. Незнам дали е заради актьорите или заради темата, която засягат,но наистина филмчето си заслужава гледането.
Накара ме да се замисля колко осъзнати грешки съм правило досега... Може би най-решаващите са ми тези,че съм пропускала огромни шансове и то само и единствено,защото съм се отдавала на някаква егоестична цел...
Конкретно се сещам за пропуснатите възможности за пътуване. Става дума за двете поредни години, през които, заради мързела си, не успявам да отида до така желаната ми София, за да се видя с хора, които са ми помагали в много кризисни ситуаций : било то да са ми ослужили с нещо или просто защото са ме карали да се усми хвам,когато ми е било гадно.
Искам да се извиня на всички хора, които по някакъв начин съм залъгвала,наранявала или обиждала и искам да знаят,че не съм го правила уместно.

Обичам ви!
Благодаря ви за всичко,което правите за мен!

3 коментара:

Bgicechick каза...

Гринч said...

Ураааа, Тони пишеее {}

Russalia каза...

Тониии!Вече пишеш,йей { }

Салл xD

scream каза...

Тонииииии! Да си пишеш редовно, еййй!