сряда, декември 27, 2006

Началото на всичко

Здравейте!
Казвам се Антония.На 15 години съм и живея в град Русе,България.

Засега уча в родния си град или по-точно в икономически техникум. Но това е само засега,защото възнамерявам след като навърша 18 да се изместя да живея в София. Имам три причини за това :

1. Смятам да следвам журналистика и английска филология. Надявам се да намеря и двете в Софийския университет.Ако успея да вляза там обещавам да черпя всички познати,независимо на колко км са от мен ;)
2. Ще съм по-близко до повечето си приятели
3. Еми просто няма да има кой да ме спре ^^

Още от преди една година това си ми е мечта и съм решила никой и нищо да не може да ме спре.
Още нещо за мен : Горделива съм,но и много обичлива. Лесно се превързвам към някой,но трудно мога да загубя всякакви отношения с когото и да е било.Голяма маничка съм на тема миризми.Лавиците ми вкъщи са претрупани с всякакви дездоранти и тоалетни води. Обичам розовото,както се разбира и от външния вид на блогчето ми. Имам от абсолютно всичко в розов вариант : като почнем от облекла за учебници,минем през дрехи и шапки и стигнем до четката ми за зъби ^^ Много държа на розовите си вещи и ги давам на заем само на много скъпи за мен хора.
По какво можете да разберете,че много държа на вас?

1. Не ви оставям на мира. Започвам да ви мърморя от 12 вечерта до 12 на обед и обратното.
2. На рожденния ви ден телефона ми не спира да звъни,докато не ви се обадя или поне не ви пратя смс
3. От време на време ви подарявам подаръци,по принцип символични или които знам,че ще ви харесат
4. Знам всичко за вас - от това как е семейството ви до това колко много обичате живота си
5. Не спирам да ви повтарям,че много ви обичам и не можете да ми затворите устата. Особено когато ме е ударила лигнята,а това е в повечето време ;)

Това е което се сещам засега. Останалите могат да кажат повече за мен,ако,естествено,и те се сетят ;)

1 коментар:

Bgicechick каза...

grin4i said...

Тонииии, честито блогче :Р
Със здраве да си пишеш...