събота, юли 28, 2007

За една реализирана цел...

Знаете ли,наскоро сбъднах една от целите си... Видях се с приятели,с които се знаехме само от Интернет... И напук на всички,които се опитваха да ме разубедят ( в това число и нашите),смело мога да твърдя,че никога не съм,а може би и няма да си прекарам толкова забавно.
А всъщност не беше кой знае какво... Видях се с едни обикновени хора, обиколихме едни нормални места,правихме ежедневни неща... А всъщност не всичко беше толкова просто... Или поне за мен...
Знаете ли,отначало всичко се обърка... Автобусът трябваше да пристигне най-рано 12:30,а аз в 11:50 звънях наляво и надясно,че никой не ме чака :D Ит уас фън...
Но после всичко потръгна... Ем дойде да ме вземе и заедно с леля ми се прибрахме,за да си оставя нещата,а и защото някъде около час и нещо нямаше какво да правим,понеже за 14 или 15,не помня вече точно,имахме среща на НДК... Та като стана към 14:30 излязохме и потеглихме с автобусчето... Беше ми много странно,че си дупчите билетите и че можете без проблем да се возите гратис... Завиждам ви за това :)
След това последва първата ми мини форумна среща... С Хриси,Зу и Благо се видяхме и потеглихме по Витошка, към Мола... А леля се замъкна подире ми и след нямаше и половин час ни накара да седнем на най-близкото барче,за да изпуши една цигара... Пу,да ти се невиди пушачката! *оплюва* След като повисяхме половин час,а може и повече и Хриси изщрака предоволно много снимки с мен (дано си доволна <_<) тръгнахме за към лелиното вкъщи с Ем. Всъщност,понеже беше повече от ясно,че толкова рано на затворено няма да се седи,минахме през Селинчето. Е,тук вече беше голямо шоу :D Снимахме се и тръгнахме да се разхождаме и да си говорим ^^ После се прибрахме пеша,а Ем беше така мила да дойде с нас... Мерси,мила {{}}
А пък в понеделник се видях с Мишето :) Срам ме е да го кажа,но отначало не я познах... Това не говори много за мен,нали :/ Няма значение. Размотавахме се,ходихме на кино да гледаме Трансформърс. Любопитен факт : Знаете ли,че най-малката зала в Сити Центъра е колкото старото кино Роял,което беше в Русе? Както и да е,после тръгнахме да се прибираме. О,забравих да кажа. На отиване към киното,когато минахме до хотел Хилтън Мишето я окъпа една пръскачка за трева :D После висяхме няколко минутки да изсъхне. Беше голямо смешно ^^
Е,за съжаление вторник мина малко по-скучно. Филми вкъщи. Е,поне към кино-списъка си прибавих и Пазителят и Карибски Пирати 2. Не са кой знае какво филмите,но поне ми убиха времето ^^
Виж обаче сряда беше друго нещо! Излязохме с Хриси и Зу и отидохме на събитието на деня - да посрещаме Пит от гарата. Малко преди да пристигне дойде и Радо. Е,Пит беше малко задушен,но той си го заслужава... Все пак е ПИЧ!! Правеше ми компания в лутането из София,макар и да ми се стори,че само аз се чувствах странно... ХМ! Ходихме на кино и гледахме Hostel 2. Да,добре беше
Но каквото и да си говорим,четвъртък беше Денят! В 12.30 се видяхме със Зорито... Мда,беше си дошла предния ден и само аз знаех това *гордее се* После в 13 се засякохме със Соня и Малчо (която се направи,че не ни вижда!),а в уговореното време се видяхме с Хриси,Пит,Радо,Арни (какъв сладур е!) и Зу. После мръднахме към подлезчето пред НДК,където Хрис ме окъпа с минерална вода... Е,аз пък не простих на Пит и на червенокосата :Р Както и да ви прозвучи,намокрих й дупката ^^ Който както иска да го разбира! ( Както веднъж ми каза Мъро - Вход за МПС - 1 лев!). След това мръднахме пред пилоните (мда,аз си ходих мокра,нали...). Не помня кой кога дойде,но знам,че бяхме там,горе споменатите,плюс Лизи, Иво, Ради и нейна приятелка, Дани, Малката Ира и Бени. Май не забравих никого :Р После тръгнахме да изпратим Зу,Зори и Пит към гарата. Там стана голямата фотосесия ^^ А пък Хриси и Иво не спряха да се гъделичкат! Беше много забавно :)
В петък излязохме с Лия. И познайте къде отидохме? На кино,разбира се. Сега ще си помислите,че съм кино маниячка... Честно казано не ми пука особено,мислете си каквото си искате :Р Нали ние двете сме сред първите,които гледахме Хари Потър и Орденът на феникса? *фука се* Жалко,че Лия е работна пчеличка и не бяхме повечко време заедно...
От там нататък всичко си е пълна скука. Даже на зоопарка не успях да отида,защото в него ден единствената линия,която ходи до там,беше спряна... Е,какво да се прави,аз и моят пуст късмет!
В неделя си хванах автобусчето към Русе (което беше изцяло РОЗОВО) и по пътя гледахме "Клеопатра". Хм,тази лисица играеше много лицемерна роля :/ Няма значение...
Е,това беше за седмицата,която се оказа едно голямо приключение. Надявам се само скоро да се повтори пак :)

Няма коментари: