вторник, март 13, 2007

Седем неща,които не знаете за мен


Четох някъде в старите постове на Хриси пост от рода на ,,7 неща,които не знаете за мен" и ми се стори много добра идея,за това мисля да продължа инициативата

1. Всъщност това не е нещо,което никой не знае,а което знаят много малко хора,може би един,максимум двама. Като малка ( така де,преди година,две) имах кученце. Да,имах,правилно. Умря от побой от улични псета,а нямаше навършени дори 9 месеца... Колко тъжно,нали?

2. Аз имам много приятели,да. Но всъщност истината е,че от (да речем общо) 100 приятели само 10-15 са тези,за които знам,че винаги ще са ми подкрепа и които мога да нарека ,,истински"

3. Много съм злопаметна. Ако някой направи нещо,с което да предаде доверието ми ще му простя,но никога няма да го забравя. Даже с течение на времето ще си го върна. Така че съм не само злопаметна,а и отмъстителна

4. Най-много от всичко в приятелството държа на жестовете. За мен те са израза на истинското приятелство и човек,който не е рискувал абсолютно нищо за никой или не иска да рискува нищо за никой,според мен не може да се нарече ,,приятел"

5. Много рядко съм в настроение. На седмица най-много два пъти да съм малко по-щастлива,но винаги се намира нещо, което да помрачи усмивката ми. И това,че не казвам на никой,не означава,че му нямам доверие или тем подобни.

6. Обичам,не,обожавам да ми доверяват тайни. Препспокойно мога да кажа,че досега не съм издавала нещо поверително,просто ми доставя удоволствие,когато някой ми споделя. Много тайни според мен скрепяват приятелствата

7. Обичам изненадите (естествено,че приятните!),както и потайността. Защото няма нищо по-интересно от човек,който винаги да успее да те изненада с нещо и нищо по-скучно от някой,който да ти е като отворена книга

Това,че четете това не означава,че ме познавате по-добре. Просто ми хареса идеята и разкрих някой неща за мен,които повечето незнаете. Има още премного неща, но не смятам,че трябва да се разкривам напълно.

Това е засега. Следващия пост - другия месец ^^

2 коментара:

scream каза...

Не мога да повярвам, че 5 е истина :). Та това е Тони, усмихнатото Тони, не мрачното, намусено Тони...

Bgicechick каза...

Много,изключително много малко хора познават истинското Тони,Гринчи :)
И е така по простата причина,че Смехурката всеки я обича,а Намусената я избягват ;)
Само това ще ти кажа :)